BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »
.. Fafa Afiera Fafa Afiera Fafa Afiera Fafa Afiera Fafa Afiera Fafa Afiera Fafa Afiera Fafa Afiera Fafa Afiera Fafa Afiera Fafa Afiera Fafa Afiera Fafa Afiera Fafa Afiera Fafa Afiera Fafa Afiera Fafa Afiera Fafa Afiera Fafa Afiera Fafa Afiera

Saturday, April 2, 2011

Pffffttttt Penat do

Hey Hoi Hai followers! :) Okay baru sahaja balik ni. Penat, letih, mengantuk semua adalah kan. Hikhikk :) Hari ni, pukul 11 , dah otw pergi library dengan nana :) Pergi awal coz takut tempat takda lah! Then , sampai je. Deena dah cop kan tempat kitaorang *Puas cover rambut aku dgn cap ni. Hihihihi. Then lepak sat sambil tunggu si KEMBAR datang, After half an hour tu,barulah dorang sampai. I mean si KEMBAR , Wanie , Wan Pizza , and Kecik pizza ! Damn, rindu gila doh kt diorang, last jumpa kecik, last year lah kot, masa dia last day kerja kt Pizza tu. Woahhh. But still kecik dari dulu. *Okay start study sampai pukul 3.30 mcmtu. Dalam beberapa jam tu, mcm mcm karenah aku. Hhihihi. Around 3.30 , kitaorang keluar. Coz lapor sgt nok! Pastu, tetiba pula, abg ajrul hensem tu call Fafa , kata nak jumpa. Damn. Malu gila kot nk jumpa dengan rmbut mcmni, confirm kena bahan habis lah kn! *Beranikan diri juga pergi Pizza Hut Terminal 1, just pekakkan telinga je okay Fafa! Chill. Hhaha :D Sampai je, alhamdulilah, tak ramai orang sgt. Ms epy laha pun takda! Yeah! Abg ajrul dah senyum je tgk aku,tersipu sipu cover comel. Wahahaha! Sekali Sir kerul dtg, bukak cap aku daaaa. Malunya lah hai. But dorg kata, COMEL! hihihii. Rindu sgt nak print docket balik! Card Pizza aku, still ada. And nama card pun still FATIN :) hee, terharu pulak rasa, even dah tak kerja. Card tu tak tukar pun. Hohhohoii. Lepas borak sana borak sini, Puaka sana Puaka sini, Aku pun ingat nk berambus lah, elok je nk bla dari situ, aku nmpak Ms epy, tengah otw dtg kt kitaorg, smbil senyum Then kata "Kato taknak keluar 6bulan" Pastu gelak besar Hhahahhahaaha. Jhat do dia. Sebab tu aku bersyukur tak jumpa dia, alih alih dia balik cepat pula. Hish --' Mmg kenalah. Haha, Duh, rindu sgt lah dekat dorg :( Fafa tahu, korang pun rindu PUAKA kn? kn? kn? Hehehehhehe. Nampak suram je Pizza sekarang, td aku datang bising lah sikit. Hihihihi. :) Mcm biasalah kn, Huhhh. Rindu sgt kt staff Pizza Hut Terminal 1 :)



0 comments:

Be my baby yeah :)